RSS

Hello world!

19 Oct

Sekarang gw ngerti knapa Pemimpin suka Jaim. Mereka jaim karen tuntutan profesi bray. Coba bayangkan kalo pemimpin tuh ga jaim, kentut sembarangan kayak di rumahnya misalkan, orang tahunya tuh pemimpin ga sopan banget, padahal, klo emang mereka tau susahnya nahan kentut itu seperti apa, pastilah mereka bisa ngerti.

Tapi kadang orang ga mau ngerti klo yg ngelakuin gitu sosok pemimpin. Serasa ga pas gituh….

Tapi coy, lo pada lupa yaaa…. Pemimpin juga manusia…. Boleh aja dong sekali2 khilaf. kayak lo ga suka khilaf aja…. Emang lo semua malaikat, yg terbebas dari dosa…?

Advertisements
 
1 Comment

Posted by on October 19, 2012 in The Lighter side

 

One response to “Hello world!

  1. Mr WordPress

    October 19, 2012 at 5:26 AM

    Hi, this is a comment.
    To delete a comment, just log in, and view the posts’ comments, there you will have the option to edit or delete them.

     

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: